sobota 9. července 2016

HERB EXTRACT - BIO VEGETAL - PROTI AKNÉ


HERB EXTRACT - BIO VEGETAL - PROTI AKNÉ
Dneska opět napíšu recenzi na tenhle krém na akné. Co krém slibuje? Krém slibuje, že má antibakteriální a protizánětlivé účinky. Omezuje projevy akné a působí antibakteriálně proti její tvorbě. Krém je díky svému složení i na drobné vyrážky, bodnutí hmyzem a afty. 
Zaručuje i vysokou toleranci k citlivé pleti.

Jak už vidíme, hlavní složkou je tea tree oil, který určitě všichni známe a víme, že napomáhá akné, díky i tomu sem si to koupila

Výrobek jsem zakoupila ve slevě za 100KČ  https://www.vivaco.cz/herb-extract-bio-vegetal-pletovy-krem-s-tea-tree-oil-detail_4561 tady :) Já ho objedávala z katalogu této stránky a je to přírodní kosmetika, takže jsem toho nakoupila i víc a za supeeeer ceny.


MŮJ názor na tento krém je, že jsem z něho nebyla tak moc nadšená, protože mě odradila vůně, ale tu sem nechala být. Krém používám jak se mi zachce a výsledky nevidím, protože by teoreticky být vidět neměly (protože by se akné nemělo vyskytovat) :D pleť mám ale hebčí, to ano a akné se mi taky více méně zlepšilo.. Možná bych viděla výsledek líp, kdybych měla problémy s akné, ale takové to závažnější :) Takže tento krém stojí za vyzkoušení, mohl by vám pomoc:) Je to sice na mastnější pleť, což jsem si nějak nepřečetla, a já zrovna mám pleť jako struhadlo (suchou), tak proto ho nepoužívám moc často :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat