pátek 11. listopadu 2016

30 denní výzva s Jillian Michaels 3 LVL

Díl: https://www.ulozto.cz/!BUjMFXg7N/cviceni-jillian-michaels-30-day-shred-level-3-avi (je na uložto, na youtube není)

Přečtěte si:
1 level: https://lietrelee.blogspot.cz/2016/10/30-denni-vyzva-s-jillian-michaels.html
2 level: https://lietrelee.blogspot.cz/2016/10/30-denni-vyzva-s-jillian-michaels-2-lvl.html

1 den: Sobotu jsem načla ranním cvičením - cviky jsou tam skoro nové a cvičilo se mi super! Ale akorát jsem musela s menšími pauzičkami, protože už i moje udýchané srdce to nestíhalo :D
Zpocená tak, že si snad ani nemusím umývat vlasy :D :D
2 den: Tento level mě baví. Dneska mám docvičeno a celý den volný! :3
3 den: Super cvíčo, baví mě tento level víc než všechny ostatní
4 den: Opět super cvičení, akorát trochu nezdravá večeře :(
5 den: Ani nevím, že je to už 5 den :D nechápu, jak se můžou u toho cvičení usmívat! :D
6 den: Fajn cvíčo, akorát mě bolí celkem superman a sedy lehy vynechávám, protože mi musí někdo držet nohy, jinak ho neudělám :D takže si dávám na tohle cvičení nějakou alternativu
7 den: Zas se mi moc nechtělo, ale překonala jsem se :D
8 den: Tak ještě dva dny cvičení!!! Dneska už to mám za sebou :)
9 den: Super, normálka :)
10 den: Tak poslední level byl nejlepší, utíkal rychle a to bylo fajn :)

Výsledky jsou vidět, mám zpevněné tělo a trošku vyrýsované břícho :) Ale bylo by to lepší, kdybych dodržovala zdravou stravu, akorát to jsem trochu odflákla :(( Určitě si to zopakuji a doporučuji!

Žádné komentáře:

Okomentovat