sobota 23. července 2016

Péče o sebe v létě

Léto milujeme (skoro) všichni.
Starosti hodíme za hlavou někde u vody, snažíme se co nejlíp bavit.
Jak jsem psala v zimě o své péči v zimě, tak napíšu i tu v létě :)



Tak tento produkt je největší pecka! Prostě Vás chrání skoro celý den a krásně voní. Jeho gelové složení je úplně super :) Lady Speed Stick mám ráda hodně a rozhodně ten gel. Mám už asi 5 balení, ale rozhodla jsem si koupit už jinou příchuť - dřív aloe vera gel, nyní fruit splash.. ve slevě stojí 50 korun ve všech drogeriích, plnou cenu nevím :)


Suchý šampón používám každé roční období. Batiste - DM 120 korun přibližně. Dřív sem měla ten třešňový, ale vlasy mi pak smrděly jako cigarety, takže sem se dala na tuhle vůní a nelituju :) Batiste doporučuju :)




Jelikož se v létě holím o hodně víckrát nohy, než v zimě, tak musím a chci používat krém po holení, který krásně voní, a já mám pocit, že pro svojí pokožku něco dělám :) Takže tohle je nutnost, už mi bohužel dochází, tak zase musím zajít do Rosmannu a stojí okolo 40 korun :) * Byla jsem v Rosmannu a stojí už 50 korun.







Tohle je termální voda ve spreji, která Vás osvěží při horkých dnech třeba při cestách :) Má jí i Balea, kde je víc, ale stojí víc, ale to si myslím, že nevadí :) tahle se pěkně vleze do kabelky a nejvíc je, když jedete na kole, to Vás úplně osvěžíí :) Tento produkt je taky z rosmannu a stojí asi okolo 40 korun :) tohle je moje letní nutnost :)





Mám hodně těchto sprejů, ale vybrala sem od Fa s kterým sem spokojená, jeho vůně vydrží doost dlouho :) Cenu vůbec nevím :)
ale jak říká reklama, cítím se po ní FAntasticky :)






Tohle je tělové mléko od Baley, která je bohužel limitovaná edice, ale už má další limitku a to je meloun, čistý :) Já to jen dala jako příklad, protože letní tělové mléko je super :) a hlavně večer..je to příjemné :) 










VIZ: http://lietrelee.blogspot.cz/2016/07/telovy-sprej-avon.html









A jako poslední produkty jsem dala k sobě, abych to neměla moc dlouhé. 
Když začnu od prvního (napravo) tak to jsou linky od Dermacolu - Ultra black dipliner. Je to úžasná tužka, která vydrží úúúplně celý den :) ale mám pocit, že se mi trošku obtiskává, ale to mi zas tak nějak nevadí :) stojí asi 150 kč

Uprostřed je balzám na rty na slunce, je to od astridu a je to asi 10 :) cenu už nevím a používám ještě od Labello mintový, který je na léto fajn :)
 A jako poslední je Korektor od Catrice - který všichni známe :) ani nevím, proč sem ho vyfotila, ale to nevadí, je fajn, výdrž se dá :) stál mě 100 korun :) 

Zapomněla sem na opalovací krémy, které jsou hoodně nutné, ale to víme skoro každý :)
A pak jsem zapomněla péči o obličej, která je stejná, jak v zimě :)

Tohle jsou moje top věci na léto a možná i jaro.. Užívejte sluníčka ahoj :)









Žádné komentáře:

Okomentovat