pondělí 1. srpna 2016

KNÍŽKY - ČÁST DRUHÁ - DÍVKA VE VLAKU

Dívka ve vlaku patří mezi nejnovější Bestseller. Je to knížka o které bych vůbec netipla o čem bude. no jasně..o dívce ve vlaku, ale nějak sem si to nedokázala představit.

Název: Dívka ve vlaku
Autor: Paula Hawkins
Stran: 327
Cena: Cca 200 KČ
Dostupnost: Internet, knihkupectví
Zfilmované: Ano, bude v kinech
.*V knize se vyskytují pár sprostých slov

Kniha je novější na trhu a jsem ráda, že jsem ji dostala
Knížka je vlastně o dívce, která cestuje každý den do práce vlakem a pozoruje, co se děje kolem.
Žena, co jezdí ve vlaku je rozvedená a s rozvodem se furt nemůže smířit.Její bývalý už má svoji rodinu.
Dívka ve vlaku pozoruje jednu určitou rodinu když jede vlakem, protože projíždí okolo jejich domu a potkává je často na terase, tak si vymyslela pro ně jména a osud. Ta rodinka bydlí ve stejném městě, co její ex manžel... A najednou......:) Je to zajímavá knížka, ale já si bohužel nemohla najít svoji oblíbenou postavu v knížce, což mě celkem mrzelo.

Jinak knihu doporučuji, nemohla jsem se od ní odtrhnout a konec byl zajímavý a nečekaný.


První část: http://lietrelee.blogspot.cz/2016/07/knizky-cast-prvni-hledani-aljasky_10.html

Žádné komentáře:

Okomentovat