pátek 5. srpna 2016

Melounový nápoj

Jelikož jsme doma měli zbytek melounu, řekla jsem si, že bych ho mohla nějak využít.
Tak jsem zkusila melounový nápoj a i ho trochu nafotila.
Byl to můj první pokus (když myslím, že na tohle nejde nic zkazit).

Ingredience: Meloun
                      Led
                      Med nebo cukr
                      Vodu
                      Mixér

Meloun si vypeckujeme a nakrájíme, aby se nám dobře mixoval.
Potom vypeckovaný meloun dáme do mixéru a můžeme přidat med a nebo ten cukr, aby to mělo sladší chuť.










Potom rozmixujeme na kousíčky aby z toho byla tekutá směs.
Přelijeme do skleničky a přidáme vodu, buď normální nebo perlivou (tu bych zvolila asi nejvíc)
A necháme vychladit v ledničce.
Potom přidáme kousky ledu a vypijeme :)

Je to lepší a zdravější, než ty z prášku :) 

Jak říkám, dělala jsem to poprvé a potom se to špatně umývá jak zaschnou kousky melounu, tak proto jsem to dala do takové skleničky... :)

Žádné komentáře:

Okomentovat