čtvrtek 25. srpna 2016

KNÍŽKY - ČÁST TŘETÍ - ZROZENA Z POPELA + pokračování

Tak takhle knížky napsala moje oblíbená spisovatelka... O knížce, kterou budu psát se jmenuje zrozena z popela a její pokračování pohlcena plameny a jako další dívka a fénix.

Název: Zrozena z popela - Pohlcena plameny - Dívka a fénix
Autor: Petra stehlíková
Stran: U prvního dílu 299, u druhé 319, u třetí 100
Cena: Nemůžu najít, ale do 200-300 určitě
Dostupnost: Spíš na internetu, ale v knihkupectví Vám to objednají
Zfilmované: Není

Knížku jsem první díl (zrozena z pople) objevila náhodně v Brně v Olympii a dlouho ležela doma na poličce, což je škoda.
Když jsem jí začala číst, tak mě strašně zaujala a přečetla jsem jí snad jedním dechem, byla božííí... 
Až jsem jí dočetla, tak vyšel i druhý díl (pohlcena plameny a k ní patřil i díl dívka a fénix) naštěstí se blížily Vánoce, takže dárek jsem měla jistý :) Četla jsem i druhý díl... Jenže ten konec... Ten mě natolik dostal, že jsem byla tak smutná a chce se mi brečet už i teď.. Citlivé povahy to snášejí hůř :D
Takže konec byl takový, že jsem chtěla knížku odhodit a už jí nikdy nečíst....
No, ale dneska asi po 3 letech jsem se vrátila k prvnímu dílu a četla jsem jí celou asi 4 hodiny, ale do toho druhého už se nepustím :D

Kdybych měla nějak stručně říct o čem je, tak se jedná o dívku jménem Susa, která nebyla vůbec oblíbená, byla tlustá a nehezká. Obdivovala jednu holku ze školy Val, kterou občas sledovala... Val si toho všimla a nelíbilo se jí to, tak Susan shodila z útesu a stalo se něco, co by nikdo nečekal...

Je to velice zajímá kniha...Kam se hrabe na Hledání Aljašky :D 
Takže DOPORUČUJI!







Žádné komentáře:

Okomentovat