pátek 16. září 2016

Recenze - Alpecin - Šampón na vlasy


Alpecin má už i svojí reklamu - i když je Alpecin pro muže, tak si myslím, že když ho používají i ženy, tak se nic nestane...Co si budem.. někdy jsou lepší pánské šampóny než ty pro dámy :)

Šampón obsahuje hlavně kofein a posiluje teda oslabené kořínky..
Vlasy by vám měli přestat prostě padat a posilnit.
Já tenhle šampón narazila díky mojí kadeřnici, když jsem se jí svěřila s problémem, že mi padají vlasy a ona mi doporučila tenhle a moc si ho vychvalovala :) Šampón se má dvě minuty nechat působit na hlavě :)
- Vždy při použití cítím, jak mám hustší vlasy, což moc nechápu :D ale musím říct, že tenhle šampón opravdu funguje! :) Myslím, že kdybych ho používala častěji, tak by byly výsledky ještě lepší :)
Určitě doporučuji, neváhejte - komu padají vlasy víc než je zdrávo :)

Tenhle malý zázrak seženete v lékárně za pouhých cca 170 KČ

Žádné komentáře:

Okomentovat