sobota 29. října 2016

30 denní výzva s Jillian Michaels 2 LVL

Díl: https://www.youtube.com/watch?v=ZEz0VGxsiqc

Tak je tu druhý level a jak jsem se na něj těšila, tak už mě to přešlo :DD

1 level: https://lietrelee.blogspot.cz/2016/10/30-denni-vyzva-s-jillian-michaels.html
Nebudu zdržovat a zrovna se do toho vrhu:

1 den: Strašné, strašné!!! Nedala jsem ho ani do konce, byla jsem tak děsně udýchaná, že po 20 minutách konec :D
2 den: Byla jsem zpocená snad úplně všude :DD No a byla jsem nalíčená, což byla taky strašná chyba, protože mě řasenka do očí spadla..Takže před cvičením odlíčit! Po včerejšku mě bolí zadek, to je asi jediný
3 den: Šla jsem cvičit někdy na večer, což byla strašná chyba :D vůbec mě to nebavilo.
4 den: To jsem začala odpoledne a úplně v pohodě :) trochu mě bolí břicho ze cviků, ale byla to pohodka :)
5 den: 15 den cvičení za sebou!!! Dobrý pocit :) Dneska jsem začla opět dřív a to prostě doporučuji.. Začala jsem cvičit před zrcadlem, protože vidím krásně trochu zpracované bříško a je pro mě motivace. Nejradši bych ty první 3 dny druhého levlu začala znova, protože jsem je pěkně odflákla :(
6 den: Jelikož mám od dnešního rána holčičí "problémy" tak to bylo pro mě dneska trošku těžší.
Bolelo mě celkem kardio, takže twist jsem vynechala, jinak jsem to zvládla a překonala jsem se.
Poslední dva dny mám Jill nahlas (vždy jsem si místo jejího hlasu pouštěla TV nebo hudbu) a je to celkem lepší. Nemusím se furt na ní dívat při cviku, protože jí slyším :)
Buď ještě dneska nebo až zítra si stáhnu už 3 level, protože na Youtube není a vůbec chci se podívat co mě čeká :D
7 den: Bylo to takové uvolněnější. Jsem došla domů a šla si zdřímnout a jak jsem vstala, tak jsem byla taková mrzutá, ale dala jsem to, ale pěkně odfláknutě, že se to nedá ani počítat.. Ale stáhla jsem si i 3 level už a řeknu vám, koukalo se na to dobře, ale nevím nevím jestli to dám :-D
8 den: Dneska jsem začala v 11 a jsem za to strašně ráda, protože na to nemusím celý den myslet :D
2 level mě baví, přidá mi, že utíká daleko rychleji než 1 level
9 den: Taková menší nechuť docvičení, to se pak fláká. je to nepříjemné :D
10 den: docvičeno! Docvičila jsem ho včera a 3 level už mám taky docvičení, teda jen první den :D

Shrnutí: Cvičení mě bavilo, ale i nebavilo. Jak jsem psala, nejlepší je cvičit ráno k večeru už je to problém. Ale jenže ráno se chodí do práce/školy, tak to je potom blbé a nezbývá nic jiného, než jít odpoledne cvičit.

Žádné komentáře:

Okomentovat