úterý 18. října 2016

30 denní výzva s Jillian Michaels

Výzva od Jillian je velice známá skoro po celém světě a já chci (znova) zkusit a dokumentovat den po dni.
Výzva spočívá v tom, že 10 dní děláte jeden level, další 10 druhý level a posledních 10 dnech třetí level.

Co je k výzvě potřeba: Činky, potom by byla vhodná podložka a obuv, ale to já nepoužívám, pouze ty činky.

1 level výzvy: https://www.youtube.com/watch?v=1Pc-NizMgg8
1 den: Po 12 minutách jsem umírala :D a já vůl si dala legíny, při kterých mi bylo nesnesitelné vedro.
2 den: Tak tento den jsem dala celkem v pohodě :D Po prvním cvičení mě bolely záda a nohy, ale po cvičení se cítím líp :) Měla bych si dát sklenku vody na stůl, když budu cvičit :D
3 den: To se mi cvičilo velmi dobře, ale bolely mě lopatky :D
4 den: Tak u toho dnu jsem se strašně zpotila, ale zvládla jsem to!!
5 den: Zkusila jsem změnu a místo písničky u cvičení jsem zapla televizi kde hrál Titanic. Moc dobrý nápad to nebyl :D
6 den: Video se mi celkem sekalo a pak mi vypadl internet, ale naštěstí si tohle cvičení pamatuji úplně přesně, takže nebyl problém. Tělo už mám celkem zpevněné.
7 den: Byla sobota a oslava narozenin, bohužel jsem necvičila :( a do toho hrál můj oblíbený Potter..ale tak jeden den pauzy mě snad nezabije :D
8 den: Začala jsem už ráno, protože jsem to chtěla mít za sebou a abych se cítila líp. Začíná se mi už trošku tvarovat břicho a tělo už mě vůbec nebolí :)
9 den: Dneska odpoledne mě bolely tak záda, že to nebylo možné :D Mám asi natažený sval na chodidle, ale snad to přežiji :D Zítra poslední den prvního levelu,  už se těším, konečně změna.
10 den: byl takový uvolňujicí a už to chce něco nové.


Shrnutí těchto 10 dní zní, že první level se dá zvládnou úplně v pohodě, ale první den to může být náročné. U prvního levelu nečekejte vysoké výsledky, ty se snad dostaví po dalších dnech. Já se těším na zítřek a snad neumřu :D Co se týče stravy, tak tu jsem moc nedávala :D moc oslav, žravek...ale tak snad se polepší :)
Tak za 10 dní tu bude shrnutí 2 levelu! 

Žádné komentáře:

Okomentovat