čtvrtek 1. prosince 2016

Avon Care - Hand nail a lip balm



Tyhle dvě červené krásny od Avonu, které slouží především na zimu k ochraně nehtů ruk a rtů.
V Avonu měly na tyhle dva produkty slevu za pouhých 30,- no nekupte to! :D


  Krásné vánoční balení. Krém na ruce obsahuje: Glycerin, kalcium a vitamín E = pomáhá obnovovat hydrataci pokožky rukou, chrání před vysušením a nehtům dodává zdravý a lesklý vzhled. Vmasírujte do rukou dle potřeby. Tohle je napsané vzadu krému. Co se týče vůně, tak ta mě moc nezaujala, ale to přehlížím, ale po tomto krému mám krásně hydratované a hebké ruce a i po umytí je mám stále hebké. Tyto krémy, co mají chránit před zimou jsou už pro mě nutností, takže jestli nějaký nemáte, tak určitě si kupte. Nemá ho nejen avon, ale i třeba Neutrogena, Balea, Dermacol a určitě další





Tento malinečný balzámek na rty obsahuje: bambucký máslo a mandlový olej. Je opravdu dost malý, čekala jsem větší :D Ale po namazaní rtů jde vidět, že je hydratační. Stačí málo a máte krásně natřené rty.
Tyhle 2 produkty mi dělají prostě radost a já mám dobrý pocit z toho, že pro sebe opět dělám.

Žádné komentáře:

Okomentovat