pátek 9. prosince 2016

Calvin Klein Euphoria

Obsahuje: zelené tóny, tomel, granátové jablko, lotos, orchidej, pižmo, smetanové tóny, fialka, jantar, mahagon
Vůni jsem si přála a dostala na Vánoce. Věděla jsem do čeho jdu a lákala mě, tak proč jí nemít.

Vůně mi připadá silnější, takže spíš tak na zimu nebo nějaký večírek.

Když si dám vůni na krk, tak krásně voní :) Stačí, když jen otevřu "víčko" a vůně už jde hodně cítit, takže za mě jo! Ale někdy mi ta vůně začne vadit, ale to pak po čase se zas změní :D

Jinak s flakonkem se manipuluje dobře, ale vůně je spíše pro 20+ mi přijde - je to samozřejmě můj názor, ale každému to může připadat jinak :)
Je prostě silnější.Myslím, že má Calvin i lepší vůně :)

Objednávala jsem jí přes parfums.cz nyní na notino,cz a cena byla cca 680 za 50 Ml


Žádné komentáře:

Okomentovat