středa 14. prosince 2016

Odstranění znaménka ano - ne???

Ahoj!
Jestli přemýšlíte jestli jít na vyříznutí znaménka, tak jsem napíšu moji zkušenost s tímto zákrokem!

Tenhle zákrok byl pro mě před rokem nepředstavitelný, ale nakonec jsem svůj strach překonala.
Jako první jsem šla na odstranění znaménka na boku, celkem mě bolelo, tak jsem si řekla proč ho nedat pryč.
Když ten den nastal, nervózní jsem ani nebyla...Pak si mě zavolala sestřička a pohoda, ptala se mě jestli nemám alergii na dezinfekci a furt mě uklidňovala:-D Samozřejmě, že jsem u toho čekala a tričko jsem si ani nevyslíkala :) Doktor došel a píchl mi injekci, ta ani moc nebolela a zákrok jsem cítila jsem trošku. Pak to za šil a na stehy jsem měla jít cca za 12 dní...
V ten den mi řekli, ať se nenamáhám a domácí práce ať taky vynechám.:))) Zákrok tak po půl hodině bolel, pálil, ale to se dalo vydržet!
Po 12 dnech jsem došla, stehy vůůůbec nebolely, takže jsem byla spokojená...
Po stezích jsem se objednala na další 2 znaménka.

Jedno na ruce (Viz fotka) a druhé něco vedle lopatky na zádech...
Injekce u toho prvního nebolela a ani zákrok, ale cítila jsem jak utahuje ty stehy no a to znamínko u lopatky..hmm.. injekce mě bolela celkem hodně a šití taky..(nechci strašit)
No po zákroku mě znaménko u lopatky tak štípalo a bolelo, nemohla jsem pořádně ani ruku natáhnout, takže tam to bylo otřesné :D ale nakonec jsem to vydržela...

Co se týče jizev, tak ty jdou vidět celkem hodně, ani krém tomu nezabránil, ale co už :)
Jinak 2 znamínka za měsíc? platí pojišťovna :) Takže za mě ano, ale ty 3 znamínka mi zatím na nějakou dobu stačily:)))
Tohle jsou stehy na ruce, tak po 7 dnech? netuším teď

Tuhle mastičku používám na jizvy
Tahle výzva vypadaná nyní a někdy nebývá tak červená :)

1 komentář:

  1. Za sebe bych do odstranění znaménka určitě šla, nemám proti tomu zákroku vůbec nic, stejně jako proti těmto, jen člověk musí znát míru únosnosti a nepřehánět to, protože poté to nevypadá vůbec dobře. Ještě bych na článku chtěla ocenit fotodokumentaci, určitě bude lidem při rozhodování taktéž nápomocná :)

    OdpovědětVymazat