sobota 14. ledna 2017

ROK 2016

Ahoj, první článek v roce 2017 a já se rozhodla nafotit kosmetiku, která mi vyhovovala a naopak v roce 2016. Asi tu nebude všechna, protože jsem hlava děravá :D A budu sem dávat kosmetiku, s kterou mám tak nějak zkušenost a troufnu si o ní napsat :)
Ale nejdřív vám chci popřát vše nejlepší do nového roku! Doufám, že jste vkročili správnou nohou ♥

Nejdřív začnu s dekorativní kosmetikou 

1) Astrid s jojobovým olejem, cena do 50 kč.
Tento lůj na rty je asi od Astridu nejlepší, moc doporučuji! :) Pomalu lepší než EOS
2) Rtěnka od Trend it up, odstín 400 MATE cena asi 66 kč. Nádherná matná barva! Určitě ano! sice se pak začne pomalu vytrácet, což pak vypadá divně, ale stačí přemazat.. jo a trošku vysušuje, ale tak to se dalo čekat :D
3) Catrice korektor 2 odstíny přečtěte zde Catrice rezenze nemám k němu co dodat, je boží :)
4) Řasenka od Maybelline přečtěte zde Maybelline Řasenka. Už žádnou jinou neplánuji koupit!
5) Štětec od Petralovelyhair M55 - na pudr. No prostě boží štětec... To je něco úžasného.. Makeup i vydrží dýl! Cena myslím 200-300 kč něco okolo toho a vyplatí se to !
6) A můj nejoblíbenější pudr ASTOR. Tohle prostě musíte mít! Kupovala jsem ho ve výprodeji, tak moc nevím plnou cenu, ale vím, že to nebude levná záležitost a s tím štětcem a tento pudr = nejlepší kombo

Dále tu máme linky od dermacolu, o kterých už jsem taky psala, ale poslední dobou se mi sice obtiskávají, ale výdrž, ta je boží
Pak je tu Paletka Freedom, o které jsem psala článek, ale nevydala, tak ho vydám a přidám jsem odkaz :)

Následuje pečující kosmetika:




1) Batiste - suchý šampón, všichni známe :) Určitě kupte, jestli se vám mastí vlasy. Mě sice někdy po použití začne škrábat hlava, ale tak to snad není z toho :D
2) Ziaja, pleťové tonikum - B O Ž Í jen za 50 kč? chápete to ? tak levné? Máte po něm tak krásně hebkou pleť a na okurkovou vůni se těšit taky můžete, takže za mě 1*
3) Kokosový olej, to je na mém stolku novější novinka, ale musím říct, že mi zatím nejvíc funguje, když si oholím nohy a poté nandám ten olej, tak to vůbec neštípe na rozdíl od mého aftershave od Rosmanna. Dále ho používám na řasy - výživa a na vlasy jsem ho použila taky, ale měla jsem je potom celkem mastné :D Toto malé balení stálo 100 kč v DM
4) Garnier - Krém na rucekrém na ruce.. Nebudu o něm psát nějak hodně, ale opravdu na suché ruce bomba!
5) a poslední odlakovač od Dermacol, který mám moc ráda, krásně vůně po odlakování nehtů a fakt je můj nejoblíbenější :)

Dále tu mám produkty, které mi zas tak moc nevyhovují:


1) Garnier neo - Vice zde -->Garnier NEO názor se stále nezměnil, bohužel, ale vůně je krásná :)
2) Babylips od Maybelline, ta parfumace mi nevyhovuje, barva hezká, tojo, ale to je vše :D
3) Avon Naturals -Krém na suchou pleť Bohužel, čekala jsem víc a pro mojí suchou pleť dělaná není
4) Řasenka mega lashes, o ní se chystám taky psát :)
5) A poslední linky od Rimmel více zde --> Linky Rimmel

KRÁSNÝ DEN!












Žádné komentáře:

Okomentovat